onsdag 21 maj 2008

Kanske egentligen en kommentar...

Roberth: Ja, jag fattar att jag inte kan sluta skriva bara för att jag inte får några kommentarer, men jag tycker att det är lite "sniket" att bara vara inne och smygläsa utan att lämna några spår till mig. Angående matbloggandet så är maten en stor del av den kulturella skillnaden och kanske det man lägger märke till först och därför blev det en hel del "MatTinas blogg". Nu gör inte maten lika stort intryck så det blir mindre matbloggande. Nu har det istället blivit en löparblogg eftersom mitt mentala fokus har riktats just mot löpning. För övrigt är jag mycket frekvent besökare på din blogg numer! Smygläser ibland och kommenterar som du vet emellanåt.

Manne: Tack för erbjudandet men jag har precis fått kontakt med en kollega som är i USA. Han har letat rätt på en Timex Heart Rate IronMan Triathlon T 5F001 F5 för 130$ dvs. knappt 800 pix för en klocka som kostar 1700 i Sverige. Jag hoppas att den är på väg till Kina inom ett dygn!

Fint med kajak på nära håll, jag kanske får ta en tur med dig vid tillfälle. Hälsa Daniel och akta er för gäddorna (St. Annas är ett av de bästa gäddvattnen i Sverige). Man vill gärna inte att en slemraket på 15 pannor skall nafsa en i fötterna när man plaskar i vattnet.
Vad löpa från samma startlinje beträffar så är det bara att anmäla sig. Vad jag har förstått finns det fortfarande platser kvar. Annars kanske det finns utrymme för något millopp innan den stora löpardagen i slutet på oktober. Lite roligt att JAG har inspirerat DIG till att börja löpa!

// Magnus

2 kommentarer:

Anonym sa...

jadu...inte är det så att man inte är här o läser ibland, tvärtom, men dessa gånger har det strulat o hittills har jag ej fått med nån kommentar. Försöker igen. Låt mig först berömma dig i att du håller dig så aktiv, och dessutom uppmanar dina kollegor att hänga på, dessutom spöar skiten ur dom. Jaja. Jag får ha dig som förebild. Jag är glad för jag börjat gå hem efter skolan. Alltså från stationen, inget annat, o över broa! Det är vackert och härligt. En början på något större kanske!??!?!

En annan rolig sak är att jag igår var på teater "brott o straff" av den dära ryssen. Mkt bra alltså. Tydligen slutsåld sedan länge, o jag blev bjuden av en väninna som en försenad födelsedagsgåva...Det var lyx. Det var vi o lite kändisar från staden. Carl-einar häckner o gustav skarsgård var de namn jag såhär kan skryta med, men flera man kände igen i folkmassan. Kan rekommendera att denna tittas på.

Nu har jag för dagen surfat runt, städat, lagat mat o donat tillräckligt. Det är dags för prio 1 - STUDIER. Tenta nalkas nästa vecka i civilrätt...svårt värre, men intressant!

Ta hand om dig! Keep it up! LK

Anonym sa...

yes, i made it! LK